موتور ژنراتور کوچک کاترپیلار Cat INV2000

در دنیایی که تقریبا همه چیز آن به انرژی الکتریسیه وابسته است، نمی توان حتی برای لحظه ای از برق دور ماند. کار به جایی رسیده که بعضا در سفرهای خارج از شهر خود، شدیدا به برق نیاز پیدا می کنیم و باید یک مولد برق و یا همان موتور ژنراتور با خود به همراه داشته باشیم. ولی مگر می شود یک موتور ژنراتور در حد دیزل ژنراتورهای امروزی را با خود به سفر برد؟! اینجاست که می توان جواب را در موتور ژنراتور کوچک پیدا کرد.

موتور ژنراتور کوچک که بیشتر آن را با نام موتور برق می شناسیم. در این مقاله به معرفی موتور ژنراتور کوچک کاترپیلار مدل Cat INV2000 می پردازیم. موتور ژنراتور کوچک ولی بسیار قوی و کار راه انداز.

این موتور ژنراتور کوچک کاترپیلار می تواند در حالت استندبای، ۲۲۵۰ وات و در زمان استفاده، تا ۱۸۰۰ وات برق تولید نماید. این میزان برق برای سفرهای تفریحی و برای تامین برق مورد نیاز یک گروه که بیابانگردی یا کوهنوردی رفته اند یا برای تامین برق مورد نیاز یک کسب و کار کوچک خیابانی، کاملا مناسب است. این موتور ژنراتور کوچک برای ماشین های کاروان هم بسیار مناسب است و می توان به برق تولیدی از آن کاملا اتکا نمود.

اگر شما کم مصرف هستید، این موتور ژنراتور کوچک کاترپیلار را می توانید برای خانه ی خود هم مورد استفاده قرار دهید. با توجه به لامپ های LED که جدیدا استفاده از آن ها رایج شده، این موتور ژنراتور می تواند به راحتی برق مورد نیاز یک خانه ی کوچک را نیز تامین نماید.

سایز کوچک این موتور ژنراتور باعث شده که بتوان آن را، حتی در گوشه ای از صندوق عقب خودرو هم جا داد. طول این دستگاه ۵۰ سانتی متر، عرض آن ۳۱ سانتیمتر و ارتفاع آن ۴۶ سانتی متر است. کل وزن این موتور ژنراتور فقط ۲۲ کیلوگرم است. این دستگاه از گاز مایع یا همان LPG به عنوان سوخت استفاده می کند. این همان گازی است که در پیک نیک ها وجود دارد. همین امر باعث شده که آلایندگی این موتور ژنراتور بسیار کم باشد.

موتور ژنراتور کوچک کاترپیلار Cat INV2000

موتور ژنراتور کوچک کاترپیلار Cat INV2000

برق خروجی از این موتور ژنراتور کوچک ۱۲۰ ولت است که به راحتی می توان آن را به برق ۲۲۰ ولت تغییر داد. این دستگاه صدایی بسیار کمی تولید می کند. صدایی در حدود ۵۰ دسی بل که واقعا بسیار ساکت است. میتوانید نمودار مقایسه صدا ها را در مقاله _صدای ژنراتور گازی چقدر است_ ببینید. این موتور ژنراتور کوچک کاترپیلار، دو خروجی USB  دارد که برای شارژ موبایل، تبلت، لبتاب و غیره بسیار مناسب است.

برق تولیدی توسط این دستگاه کمتر از ۳% TDH دارد. یعنی برق خروجی نوسان بسیار کمی دارد و هیچ آسیب به سیستم های برقی حساس مانند لب تاب و … نمی رساند.

از سایر ویژگی های این دستگاه می توان به گواهینامه EPA اشاره کرد. کاربری بسیار راحتی دارد. گذشته از این موارد اگر دستگاه خود را پس از خریداری در سایت شرکت کاترپیلار ثبت نام نمایید، می توانید از ضمانت سه ساله آن نیز برخوردار شوید.

موتور ژنراتور کوچک کاترپیلار مدل Cat INV2000 یک ویژگی جالب دارد. این دستگاه می تواند با یک کیت موازی شرکت کاترپیلار، به یک موتور ژنراتور دیگر مشابه خودش متصل شده و توان تولیدی دو برابر را به شما تحویل دهد.

در ۵۰% بار، این موتور ژنراتور کوچک می تواند با هر بار سوختگیری تا ۶ ساعت برای شما برق با قدرت ۱۸۰۰ وات و ۶۰ هرتز تامین نماید. این موتور ژنراتور کوچک، در مجوع دارای ۴ خروجی برق می باشد؛ نشانگر LED دارد که می توانید به وسیله ی آن اطلاعات کلی سیستم را بررسی کنید.

اشتراک گذاری صفحه

مهندس صالحه جمعه زاده

مهندس صالحه جمعه زاده

سمت: مدیر فروش و بازاریابی شرکت تتاپاور
تحصیلات: کارشناس ارشد حقوق تجارت بین الملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *