کانوپی یا محفظه امن دیزل ژنراتور

کانوپی یا محفظه امن دیزل ژنراتور

هنگامی که ما یک کالای گران قیمت می خریم، ایمنی و امنیت همیشه یک نگرانی اصلی است. برای ایمن کردن کالای لوکس خود پول زیادی خرج می کنیم. یک ژنراتور همچنین یکی از نیازهای ضروری برای شخص یا مکانی است که در آن با قطع مکرر یا طولانی مدت برق مواجه هستیم.

اما به دلیل قیمت بالای آن، همه ما می خواهیم امنیت بهتری برای آن فراهم کنیم. داشتن یک کانوپی ژنراتور بهترین راه برای محافظت از دستگاه شما در برابر آب و هوای بد یا خرابکاری و قسمت مهم کاهش صدای موتور است.

همچنین این پوشش ژنراتور از ژنراتور برق شما در برابر گرد و غبار، قطرات باران و سایر ذرات مضر و اجزای آن محافظت می کند. یک کانوپی عایق صوتی کامل و مناسبی برای کاهش صدای موتور ژنراتور است. اما قبل از خرید باید بدانید کانوپی چیست و چگونه کار می کند.

کانوپی ژنراتور چگونه کار می کند

در اصل، کانوپی یک جعبه فلزی با سیستم تهویه مناسب است. این واحد تهویه به مدیریت دمای موتور ژنراتور کمک می کند و تمام گازها را از طریق واحد بیرونی عبور می دهد. از جنس استیل ضد زنگ طراحی است که قادر است از تجهیزات داخلی در برابر هر شرایطی محافظت کند.

در زمان طراحی محفظه، طراح باید چند نکته مهم و موارد مورد نیاز در ساخت محفظه ژنراتور را در نظر بگیرد. تهویه مناسب در کانوپی اولویت خطر سلامتی را کاهش می دهد. زیرا تمامی گازهای مضر را از محیط کار یا محل سکونت خارج خواهد کرد.

کانوپی یا محفظه امن دیزل ژنراتور

برخی از مزایای کانوپی یا محفظه امن دیزل ژنراتور

بسیار ایمن کار می کند و از آسیب ناشی از هوای بارانی جلوگیری می کند. این به تضمین سرمایه شما کمک می کند.

شما می توانید ژنراتور را در هر جایی بدون نیاز به برداشتن سایبان قرار دهید.

 تمام پریزها و سیم های برق در هوای مرطوب ایمن هستند.

با کمک کانوپی، ژنراتور خانگی یا صنعتی خود را به راحتی از یک مکان به مکان دیگر منتقل می کنید. این بدان معنی است که شما ویژگی قابل حمل را به ژنراتور خود ارائه می دهید.

جدای از آن، ویژگی عایق صدا باعث محبوبیت بیشتر آنها در هر مکان کاری می شود.

هنگام خرید کانوپی یا محفظه امن دیزل ژنراتور چه نکاتی را باید در نظر بگیرید

مهم است که ژنراتور با بهترین کیفیت را از یک تولید کننده قابل اعتماد خریداری کنید. طراحی کانوپی باید با ژنراتور شما مطابقت داشته باشد.

همچنین دقت کنید که کانوپی در هنگام کار موتور قابل نصب باشد تا کار متوقف نشود.

نیاز به فضا بسیار کم است، بنابراین می توانید آنها را به راحتی در هر مکانی نصب کنید.

از آنجایی که آنها کوچک هستند حمل و نقل آنها نیز بسیار قابل اعتماد است و همچنین می توان آنها را در مکان دیگری قرار داد.

حتما قیمت کانوپی را در نظر بگیرید و بهترین محصول را با قیمت مقرون به صرفه پیدا کنید.

کانوپی یا محفظه امن دیزل ژنراتور

علت استفاده از کانوپی یا محفظه امن دیزل ژنراتور

محفظه ضد آب و هوا

مجموعه ژنراتورها اغلب در فضای باز قرار می گیرند و آنها را در معرض شرایط آب و هوایی سخت قرار می دهند. کانوپی های ژنراتور یک سد محافظ در برابر باران، برف، باد و نور خورشید ایجاد می کنند. این محافظ به جلوگیری از ورود رطوبت به اجزای حساس الکتریکی کمک می کند و خطر خوردگی و نقص های الکتریکی را کاهش می دهد.

محفظه عایق صدا

یکی از وظایف اصلی کانوپی ژنراتور به حداقل رساندن انتشار نویز است. ژنراتورها می توانند بسیار بلند باشند و صدایی که تولید می کنند می تواند مخل و آزاردهنده باشد، به خصوص در مناطق مسکونی یا محیط های تجاری آرام. کانوپی ها از نظر صوتی عایق هستند تا صدای تولید شده توسط موتور و اگزوز را کاهش دهند و باعث می شود ژنراتور در حین کار بسیار بی صداتر شود.

 امنیت

ژنراتورها می توانند دارایی های ارزشمندی باشند و سوخت و اجزای الکتریکی آنها می توانند در معرض سرقت یا خرابکاری قرار گیرند. کانوپی ها با محصور کردن مجموعه ژنراتور یک لایه امنیتی اضافی، اضافه می کنند و دسترسی یا دستکاری آن را برای افراد غیرمجاز سخت یا غیرممکن می کند.

گروه نیروگاهی دانش بنیان تتاپاور

۰۹۱۵۵۷۷۷۹۷۰

https://instagram.com/tetapowerco