انواع برندهای کلید بریکر

در این مقاله سعی داریم انواع برندهای کلید بریکر را معرفی کنیم.

کلید بریکر در هسته خود نوعی کلید برق است. این نوع کلید به گونه ای طراحی شده است که به طور خودکار جریان الکتریکی را محدود می کند تا از یک مدار الکتریکی در برابر آسیب محافظت کند. بیشتر اوقات، کلیدهای مدار از تجهیزات در هنگام افزایش ناگهانی جریان ناشی از اضافه بار مدار یا اتصال کوتاه محافظت می کنند.

هنگامی که مدار شکن خطا را تشخیص می دهد، به طور خودکار جریان برق را قطع می کند و از مدار محافظت می کند. در نتیجه، قطع کننده های مدار از خطرات الکتریکی و خسارات پرهزینه جلوگیری می کنند.

برخلاف تصور رایج، برند کلید بریکر اهمیت دارد. متأسفانه، بسیاری از تولیدکنندگان کلیدهای بریکر را تولید می کنند، که این امر ضروری است که بدانیم کدام برندها بهترین تجهیزات را ارائه می دهند و بر اساس آن خرید می کنند.

انتخاب یک قطعه الکترونیکی بر اساس هزینه و در دسترس بودن عرضه نسبتاً ساده است. اما احتمالاً این چیزی نیست که عملیات شما در مورد کلیدهای بریکر نیاز دارد.

انتخاب یک کلید بریکر شامل فاکتورهای متعددی است، اما یکی از مهم ترین ملاحظات انتخاب یک برند معتبر و قابل اعتماد است.

انواع برندهای کلید بریکر

و اما انواع برندهای کلید بریکر

ABB Limited

ABB Limited از زمان پیدایش خود در زوریخ، سوئیس در سال ۱۸۸۳، فناوری‌های مختلف قدرت و اتوماسیون را تولید و به بازار عرضه کرده است. دفتر مرکزی آنها در اورلیکون واقع در حومه زوریخ قرار دارد.

آنها موتورها، رباتیک، ژنراتورها، درایوها، مبدل‌های بادی، سیستم‌ها و اجزای سازنده راه‌آهن و زمینه‌های مرتبط، و خدمات دیجیتالی را برای کاربرد در صنایع، تاسیسات، حمل‌ونقل و زیرساخت ارائه می‌دهند.

Cutler-Hammer (Eaton)

Cutler-Hammer  که اکنون بخشی از Eaton است، در سال ۱۸۹۲ در شیکاگو ایجاد شد. این یک تولید کننده مشهور کلیدهای مدار است که برخی از خلاقانه ترین فناوری های موجود در بازار امروز را ارائه می دهد، مانند قطع کننده های مدار آتش نشانی.

در سال ۱۹۷۸، این شرکت بخشی از Eaton Corporation شد و صدها میلیون دلار فروش داشت. دفتر مرکزی شرکت Eaton در دوبلین، ایرلند است.

Mitsubishi Electric Power

شرکت میتسوبیشی الکتریک پاور، در سال ۱۹۸۵ تاسیس شد. در حال حاضر به عنوان یک شرکت تابعه از شرکت میتسوبیشی الکتریک، با دفتر مرکزی در Warrendale، پنسیلوانیا فعالیت می کند.

این شرکت محصولات، خدمات و سیستم های مختلف الکتریکی و الکترونیکی را طراحی، توسعه، تولید و عرضه می کند. علاوه بر این، چندین قطع کننده مدار قدرت، مانند قطع کننده مدار همه منظوره، هدف قطعی و سوئیچینگ سنکرون را فراهم می کند.

General Electric

شرکت جنرال الکتریک در سال ۱۸۹۲ تاسیس شد و اکنون در مقر اصلی آن در بوستون، ماساچوست فعالیت می کند. این شرکت خدمات خود را در سراسر جهان به عنوان یک شرکت صنعتی دیجیتال ارائه می دهد.

این شرکت از طریق بازارهای برق، نفت و گاز، مراقبت های بهداشتی، هوانوردی، روشنایی، انرژی های تجدیدپذیر، حمل و نقل و بازار سرمایه فعالیت می کند. بخش برق آن فناوری‌ها، خدمات و راه‌حل‌های مربوط به انواع مختلفی از تولید انرژی مانند توربین‌های بخار و گاز، تجهیزات ولتاژ بالا و خدمات تولید برق، موتورها، ژنراتورها و راه‌حل‌های دیجیتال را ارائه می‌دهد.

Alstom SA

از دیگر انواع برندهای کلید بریکر میتوان Alstom SA را نام برد. که منشاء خود را در سال ۱۹۲۸ پیدا کرد و اکنون مقر اصلی خود را خارج از Saint-Ouen فرانسه قرار داده است. این سیستم ها، خدمات و تجهیزات بازار را برای بخش حمل و نقل در سراسر قاره های متعدد توسعه می دهد. این شرکت انواع مختلفی از قطارها، متروها، ترامواها و محصولات سیگنالینگ را ارائه می دهد.

این شرکت در حال نصب و طراحی راه‌حل‌هایی در زمینه ریل گذاری و برق رسانی به خطوط است. همچنین تعمیر و نگهداری، نوسازی، خدمات پشتیبانی، و قطعات و تعمیرات سیستم‌های مختلف ریلی شهری و خط اصلی را ارائه می‌دهد.

و دیگر انواع برندهای کلید بریکر

ITE

شرکت ITE Circuit Breaker در ابتدا در دهه ۱۸۹۰ در فیلادلفیا، پنسیلوانیا تأسیس شد. تا زمانی که زیمنس انرژی و اتوماسیون این شرکت را در سال ۱۹۸۳ خریداری کرد، ITE  محصولات خود را به عنوان قطع کننده مدار ITE فروخت.

امروز، زیمنس تمام کلیدهای مدار ITE و زیمنس را تحت یک چتر زیمنس به فروش می رساند. با این حال، گولد در سال ۱۹۷۶ بخش قطع کننده ولتاژ متوسط ITE را خریداری نکرد، بنابراین به یک شرکت مستقل جداگانه معروف به ITE Imperial تبدیل شد. در نهایت، Brown-Boveri شرکت مستقلی را خریداری کرد که در نهایت با ASEA ادغام شد و در نتیجه ABB را تشکیل داد.

Siemens AG

زیمنس AG در سال ۱۹۴۷ تاسیس شد و اکنون در خارج از دفتر مرکزی خود در برلین، آلمان فعالیت می کند. قبل از تغییر نام خود به شرکت زیمنس در سال ۱۹۷۰، این شرکت با نام زیمنس آمریکا شناخته می شد. امروزه به عنوان یک شرکت صنعتی در زمینه های مختلف از جمله انرژی و گاز، باد و انرژی های تجدید پذیر، مدیریت انرژی، تولید برق، کارخانه های دیجیتال، فناوری های ساختمانی فعالیت می کند.

این شرکت خدمات نگهداری، تعویض، تعمیرات، پشتیبانی کارخانه/زمینی و خدمات نوسازی و ارتقاء را ارائه می دهد. علاوه بر این، دستگاه های سوئیچ ولتاژ بالا و متوسط، ترانسفورماتورها، محصولات اتوماسیون انرژی، محصولات توزیع برق ولتاژ پایین و محصولات شبکه نوآورانه را ارائه می دهد.

Camsco Electric Co, Ltd

Camsco Electric Co. Ltd  در سال ۱۹۷۹ تاسیس شد و اکنون در خارج از دفتر مرکزی خود در تایوان فعالیت می کند. این شرکت قطعات سیستم الکتریکی و قطعات الکتریکی حرفه ای را تولید و صادر می کند. این شرکت در سال ۱۹۹۰ دو کارخانه در ونژو و ژانگژو چین و یک شعبه در ونژو راه اندازی کرد.

این شرکت در قالب گیری دقیق یک مرحله ای شرکت می کند و خدمات و محصولات جامعی مانند فندک خودکار، قطع کننده مدار، آژیر، زنگ، سیم پیچ جریان، کلیدهای پا و کلیدهای فشاری بالابر را به مشتریان خود ارائه می دهد.

Schneider Electric SE

Schneider Electric SE  در سال ۱۸۳۶ تاسیس شد. دفتر مرکزی آن در Rueil-Malmaison، فرانسه است که بر چهار تجارت حاکم است: ولتاژ پایین، ولتاژ متوسط، برق ایمن و اتوماسیون صنعتی.

بخش ولتاژ پایین توان ولتاژ پایین را ارائه می دهد و محصولات و راه حل های اتوماسیونی را ایجاد می کند که نیازهای متعدد مشاغل مختلف را برآورده می کن. بخش ولتاژ متوسط راه حل های توزیع ولتاژ متوسط و اتوماسیون شبکه را ارائه می دهد. بخش برق امن خدمات برق امن را ارائه می دهد و بخش اتوماسیون صنعتی راه حل های کنترل و اتوماسیون را ارائه می دهد.

G&W Electric Co

شرکت G&W Electric که در سال ۱۹۰۵ تأسیس شد، انواع مختلفی از تجهیزات برق را طراحی، تولید و عرضه می کند. دفتر مرکزی آن در بولینگبروک، ایلینوی واقع شده است. آنها سوئیچ های توزیع سربار و زیرزمینی، راه حل های اتوماسیون از پیش مهندسی شده، بازگیرنده ها، محدود کننده های جریان، لوازم جانبی کابل توزیع و انتقال، و میله های اتصال را ارائه می دهند.

علاوه بر این، آنها خدمات مشاوره و میدانی را برای عیب یابی مشکلات سیستم یا نصب محصول ارائه می دهند. آنها خدمات خود را به طیف گسترده ای از جمله شهرداری ها، مهندسین بازرگانی و صنعتی، مدیریت تاسیسات کالج و دانشگاه و آژانس های دولتی و نظامی از طریق نمایندگان فروش در سراسر جهان ارائه می دهند.

انواع برندهای کلید بریکر

انتخاب بین انواع برندهای کلید بریکر متناسب با نیاز شما

برندی که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد به عوامل مهم بسیاری بستگی دارد. از آنجایی که هر برند دارای نقاط قوت و مزایای خود است، برند ایده آل به پروژه خاص بستگی دارد. علاوه بر این، برای انتخاب از بین انواع برندهای کلید بریکر، باید بودجه، فضا و نیازهای منحصر به فرد خود را در نظر بگیرید.

عامل دیگری که باید در نظر گرفت، در دسترس بودن منطقه ای است. خرید برخی از برندها در نقاط خاصی از جهان به دلیل شبکه های توزیع و قراردادهای خرده فروشی آسان تر است.

در بیشتر موارد، باید مارک هایی را انتخاب کنید که چیزهایی را که برای پروژه شما نیاز دارید ارائه می دهند و شبکه های توزیع را برای برآورده کردن مهلت های پروژه شما در دسترس دارند.

برای مثال، ممکن است لزوماً به تجهیزات پرهزینه و غنی در یک محیط مسکونی نیاز نداشته باشید. در عوض، یک تابلو برق ساده با قطع کننده های استاندارد تنها چیزی است که لازم است. در این مورد، خط جامد و مقرون به صرفه GE یا Cutler-Hammer احتمالاً با نیازهای مسکونی مطابقت دارد.

از سوی دیگر، ممکن است برای یک پروژه صنعتی پیشرفته که به مجموعه وسیعی از اجزای توزیع و کنترل نیاز دارد که به طور موثر با هم کار می کنند، راه حل پیچیده تری لازم باشد. در این سناریو، ABB ممکن است گزینه بهتری باشد.

نتیجه

کلیدهای مدار نقش حیاتی در سیستم های الکتریکی با هر شکل و اندازه ای دارند. هنگام انتخاب از بین انواع برندهای کلید بریکر متناسب با نیازهای فردی خود، باید به موقعیتی که با آن کار می کنید توجه کنید، بودجه خود را در نظر بگیرید و تخصص های برند را درک کنید.

برای آشنایی بیشتر با موتور ژنراتورهای کارکرده یا اورهال می توانید مقاله ۴ نوع اورهال دیزل ژنراتور را می شناسید؟ را نیز بخوانید.

انواع برندهای کلید بریکر

گروه نیروگاهی دانش بنیان تتاپاور

۰۹۱۵۵۷۷۷۹۷۰

https://instagram.com/tetapowerco