استخراج ارز دیجیتال

اگر در حال استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین هستید، می دانید که یک منبع انرژی قابل اعتماد، کارآمد و بدون وقفه برای عملیات شما ضروری است.

ژنراتورها می توانند گزینه ای عالی برای استخراج ارز دیجیتالی باشند که می خواهید بدون در نظر گرفتن قطعی برق یا سایر اختلالات، از تامین برق دائمی دکل های خود اطمینان حاصل کنید.

استفاده از ژنراتور برای استخراج بیت کوین به عنوان منبع تغذیه پشتیبان در صورت قطع برق برای ماینرهایی که در مناطقی با شبکه های برق ناپایدار زندگی می کنند بسیار مهم است.

اگر علاقه مند به خرید یک ژنراتور برای استخراج ارز دیجیتال یا ناوگانی از آنها هستید، اکنون با تتاپاور تماس بگیرید یا به خواندن ادامه دهید تا درباره ارزهای دیجیتال و استخراج با ژنراتورها بیشتر بدانید.

استخراج ارز دیجیتال

کریپتوکارنسی چیست؟

کریپتوکارنسی یک سیستم کاملا دیجیتالی است که هر تامین کننده، ارز مخصوص به خود را تولید می کند که می توان آن را خریداری کرد. ارز رمزنگاری شده نوعی پرداخت است که می توان آن را به صورت آنلاین برای کالاها و خدمات مبادله کرد، اما بر اساس دلار آمریکا، یورو یا هر سیستم پولی چاپی دیگری نیست.

مانند سهام، علاقه به ارزهای رمزپایه تجارتی برای کسب سود است. بیت کوین، یکی از اولین ارزهای رمزنگاری شده، همچنان محبوب ترین در بین معامله گران است.

در بانکداری سنتی، یک مرجع مرکزی وجود دارد که دفتر کل متمرکز ارز را کنترل، نگهداری و به روز می کند. یعنی هر تراکنش باید از طریق سیستم بانک مرکزی انجام شود. با ارزهای دیجیتال، نه مرجع مرکزی وجود دارد و نه یک دفتر کل متمرکز. سیستم دفتر کل غیرمتمرکز به عنوان زنجیره بلوکی شناخته می شود.

برخلاف سیستم بانکداری سنتی، هر کسی می‌تواند مستقیماً به خرید و فروش ارز دیجیتال متصل شده و در آن شرکت کند.

استخراج رمزنگاری چیست

استخراج رمزنگاری اصطلاحی است که به فرآیند جمع آوری ارزهای دیجیتال به عنوان پاداش برای کاری که انجام می دهید اشاره دارد. به معنای واقعی تر، اصطلاح استخراج کریپتو به دست آوردن ارزهای دیجیتال از طریق حل معادلات رمزنگاری با استفاده از رایانه اشاره دارد.

 سرورها مسائل ریاضی را از طریق یک عدد هگزادسیمال ۶۴ رقمی به نام هاش حل می کنند. ریگ های ماینینگ مورد استفاده در ماینینگ کریپتو بازدهی خروجی به نام نرخ هاش تولید می کنند و با هاش در ثانیه اندازه گیری می شوند.

این فرآیند حل معادله شامل اعتبار سنجی بلوک های داده و افزودن سوابق تراکنش ها به بلاکچین است. شبکه‌های کاملی از رایانه‌ها و دستگاه‌های دیگر درگیر در استخراج کریپتو وجود دارد. این سیستم ها تراکنش ها را انجام می دهند و سوابق مشترک را از طریق آن بلاکچین ها حفظ می کنند.

اما همه اینها در صورت از دست دادن قدرت متوقف می شود. اختلال داده ممکن است رخ دهد، بنابراین قدرت قابل اعتماد برای فرآیند استخراج ارز دیجیتال ضروری است.

استخراج ارز دیجیتال

قدرت قابل اعتماد برای استخراج ارز دیجیتال

امکانات استخراج ارز دیجیتال به قدرت ثابت، قابل اعتماد و مقدار زیادی از آن نیاز دارند. بسیاری از این مراکز استخراج ارز دیجیتال، راه‌حل‌های قدرت پشتیبان مانند مراکز داده را اتخاذ کرده‌اند. یک ژنراتور اضطراری یا پشتیبان می تواند برق را تامین کند و به چیزی مانند انرژی خورشیدی یا باد، وابسته به آب و هوا نیست.

هنگامی که برق قطع می شود، در ساختمانی که به عنوان یک محیطی با نیازهای انرژی حیاتی در نظر گرفته می شود، برق اضطراری قدرت را به دست می گیرد. ریگ های ماینینگ از رایانه های پیچیده ای ساخته شده اند که ۲۴ ساعت شبانه روز، ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال کار می کنند.

 از آنجایی که رایانه‌ها به صورت شبانه‌روزی کار می‌کنند، احتمال قطع برق روند استخراج را از ریل خارج می‌کند. ژنراتورهای اضطراری شبکه ایمنی بسیار مورد نیازی را که استخراج ارز دیجیتال به آن نیاز دارد، فراهم می‌کنند. بسیاری از عملیات ماینینگ کریپتو حتی ناوگانی از ژنراتورهای آماده به کار را برای محافظت از زمان کار استفاده می کند.

یافتن بهترین ژنراتورها برای استخراج ارز دیجیتال

دیزل در مقابل ژنراتورهای گاز طبیعی برای استخراج بیت کوین

هنگامی که نوبت به انتخاب یک ژنراتور برای استخراج ارز دیجیتال می رسد، دو گزینه محبوب عبارتند از ژنراتورهای گاز طبیعی و دیزل. هر دو برای این منظور به خوبی کار می کنند، اما تفاوت هایی وجود دارد که باید در نظر گرفت.

به عنوان مثال، ژنراتورهای دیزلی به دلیل دوام و طول عمر طولانی خود شناخته شده اند، که آنها را به گزینه ای قابل اعتماد برای استخراج ارز دیجیتال تبدیل می کند که به منبع برقی نیاز دارند که بتوانند برای سال های آینده روی آن حساب کنند. اما دیزل ژنراتورها بسته به مدل می توانند پر سر و صدا باشند و هزینه سوخت دیزل به طور قابل توجهی بیشتر از بنزین یا گاز طبیعی است.

ژنراتورهای گاز طبیعی نسبت به ژنراتورهای دیزلی یا بنزینی سنتی گزینه ای تمیزتر، کم صداتر و سازگارتر با محیط زیست هستند. ژنراتورهای گاز طبیعی نیز هزینه کمتری برای بهره برداری دارند و آنها را به انتخابی مقرون به صرفه برای معدن چیانی تبدیل می کند که به دنبال کاهش هزینه های انرژی خود هستند.

استخراج ارز دیجیتال

گروه نیروگاهی دانش بنیان تتاپاور

۰۹۱۵۵۷۷۷۹۷۰

https://instagram.com/tetapowerco