ژنراتور گازی ۵۰۰ کاوا کامینز

ژنراتور گازی ۵۰۰ کاوا کامینز

امروزه تقاضا برای ژنراتور گازی بسیار افزایش یافته است. این موضوع برای کشورهایی که به منابع گاز طبیعی دسترسی بیشتری دارند، صادق تر است. از آن جمله می توان به کشورهای ایران، روسیه، ایالات متحده و … اشاره نمود. علاوه بر دسترسی راحت به گاز طبیعی یا همان CNG ، مزایایی که در مقایسه ژنراتور گازی با دیزل ژنراتور برای ژنراتور گازی مطرح می شود، خود مزید بر علت شده که استفاده از ژنراتور گازسوز، رواج بیشتری پیدا کند. در میان ژنراتورهای گازی با توان های مختلف، ژنراتور گازی ۵۰۰ کاوا تقاضای بیشتری دارد. در این مقاله بر آن شدیم یکی از بهترین ژنراتورهای گاز سوز در این رنج قدرتی را برای شما معرفی کنیم. ژنراتور گازی ۵۰۰ کاوا کامینز که ساخت کشور چین است.

ژنراتور گازی ۵۰۰ کاوا کامینز، دارای موتور کامینز مدل MC500N است. این موتور برق خروجی سه فاز، ارائه می کند. همانطور که کاملا مشخص است این موتور کامینز از گاز طبیعی به عنوان سوخت مصرفی استفاده می نماید. اگر بخواهیم از کیفیت و گواهینمامه های این ژنراتور گازی بگوییم می توانیم به گواهینامه CE ،  ISO و ASM اشاره کنیم. ژنراتور گازی ۵۰۰ کاوا کامینز در دسته بندی شرکتی، در گروه بالای ۲۰۰ کاوا طبقه بندی شده است.

این ژنراتور به گونه ای طراحی شده است که برای کار به صورت دائم کار بسیار مناسب می باشد. هرچند می توان از آن برای استفاده به صورت اضطراری هم بهره برد. همین طراحی مناسب برای استفاده به صورت دائم کار باعث شده که بتوان از آن برای به کارگیری در نیروگاه های برق پراکنده هم استفاده نمود. احداث نیروگاه های برق پراکنده یکی از مواردی است که ما در شرکت تتاپاور انجام می دهیم و از پیشگامان این عرصه در کشور به شمار می آییم.

در هنگام خرید این ژنراتور گازی، آن را در یک بسته بندی چوبی دریافت خواهید کرد. برای این ژنراتور گازی، HS Code یا همان کد بین المللی کالا، ۸۵۰۲۲۰۰۰ می باشد. این کد حاوی اطلاعات بسیار زیادی است. اطلاعاتی که در هنگام صادرات و واردات کالا مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این برای مسائل گمرکی هم از این کد استفاده می شود.

ژنراتور گازی 500 کاوا کامینز

موضوعی که برای تمام مولد های برق و تمام موتور ژنراتورها مورد اهمیت است، اورهال و سرویس های دوره ای موتور ژنراتور است. این موضوع هم برای ژنراتور گازی و هم برای دیزل ژنراتور همواره اهمیت داشته است. موارد مهمی است که در اورهال دیزل ژنراتور بررسی می شوند و به آن ها رسیدگی می شود. این موضوع باعث می شود که عمر مفید ژنراتور گازی بسیار بیشتر شود. این ژنراتور گازی ۵۰۰ کاوا کامینز، می تواند ۳۰۰۰۰ ساعت یا معادل ۳ ونیم سال به صورت دائم کار به فعالیت بپردازد. بعد از این مدت است که این ژنراتور گازی به اورهال احتیاج خواهد داشت. ظرفیت تولید در سال این ژنراتور گازی هم در وب سایت اصلی شرکت، ۵۰۰ واحد در سال می باشد.

۸۰ درصد از قطعات این ژنراتور گازی به صورت نو و استوک در فروشگاه های لوازم یدکی موتور ژنراتور پیدا می شوند. ۲۰ درصد باقی مانده شاسی اصلی دستگاه  و … است که می توان گفت هرگز دچار مشکل نمی شوند.

همانطور که می دانید، ژنراتور گازی ۵۰۰ کاوا کامیز مانند هر ژنراتور گازی، برای انجام عمل احتراق خود به شمع و پروسه جرقه زنی احتیاج دارد. این موضوع در دیزل ژنراتور لازم نیست و می توان این را یکی از مزایای دیزل ژنراتور به شمار آورد. برای پروسه جرقه زنی، این شرکت در این ژنراتور گازی از سیستم آلترونیک اصلی ساخت کشور ایالات متحده استفاده کرده است. این سیستم باعث می شود که زمان جرقه زنی و احتراق بسیار دقیق و قدرت آن به اندازه کافی بزرگ باشد. شمع هایی که در این سیستم مورد استفاده قرار می گیرد، طول عمر بیشتر از ۳۰۰۰ ساعت را در پرونده کاری خود دارد.

سیسستم مکش گاز و دریچه های اصلی گاز در این ژنراتور گازی بسیار پیشرفته است. شرکت کامینز از مدل های آلمانی و ایتالیایی این شیرها استفاده می کند. این شیرها می توانند در مدت بسیار کوتاهی باز شوند. مدت زمان لازم برای بسته شدن این شیر ها هم بسیار کم است. همین باعث می شود که طول عمر دستگاه بسیار بیشتر شود.

سیستم گاورنر که در این ژنراتور گازی ۵۰۰ کاوا استفاده شده، به صورت مکانیکی و سرعتی بوده و کیفیت اروپایی دارد. این سیستم جدید بسیار مورد اعتماد تر و پایدار تر بوده و در هنگام کاهش یا افزایش بار، به سرعت واکنش نشان می دهد. علاوه بر این سیستم انژکتور این ژنراتور گازی به صورت هوشمند طراحی شده است. این سیستم بنا به هوای موجود در گاز مصرفی، میزان هوای لازم برای تزریق به گاز را تنظیم می کند. این موضوع باعث می شود که بازده کل دستگاه بالاتر رود و بر طول عمر آن بیافزاید.

از مشخصات دیگر این ژنراتور گازی می توان به این موارد اشاره کرد. همانطور که گفتیم، قدرت این مولد ۵۰۰ کاوا یا  400 کیلووات است. قدرت آماده به کار آن ۵۵۰ کاوا یا ۴۴۰ کیلووات است. سرعت این ژنراتور گازی، ۱۵۰۰ دور در دقیقه و ۵۰ هرتز می باشد. این ژنراتور گازی ۵۰۰ کاوا، ۱۲ سیلندر بوده و آرایش سیلندرهای آن به صورت V شکل می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت و شرایط استثنایی فروش شرکت تتاپاور می توانید از قسمت تماس با ما، با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری صفحه

مهندس صالحه جمعه زاده

مهندس صالحه جمعه زاده

سمت: مدیر فروش و بازاریابی شرکت تتاپاور
تحصیلات: کارشناس ارشد حقوق تجارت بین الملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *